tisdag 27 juli 2010

Underbara loppisfynd

Här kommer lite bilder på alla fantastiska loppisfynd jag gjorde i Karlstad. Jag är så sjukt nöjd!

Bild 1: fina leksaker till lilla T. En bondgård där man kan trycka på de olika djuren så att de bräker/gnäggar/grymtar/muar, en liten bil och en vacker kossa. Förhoppningsvis hittar jag någon gång en gammal fin bondgård i trä till lilla T som kossan får flytta in i.

Bild 2: 10 garnnystan i härliga färger och en tidning med stickbeskrivningar för baby och barn.

Bild 3: en body med flygplan och en tröja med katt.

Bild 4: 5 böcker varav två Pixie-böcker från 50-talet om katter, en bok om solsken från 60-talet, en blädderbok med flikar och en bok om gräshoppor.

Bild 5: så här fin är boken om solsken. Bilderna är helt fantastiska tycker jag!

Summan för alla mina fynd blev 92,50:- Det tycker jag är bra investerade pengar.


Inga kommentarer: