söndag 5 december 2010

Marknadshelg

Hela helgen har jag stått på julmarknad i Nykvarn. Idag med Evasleva och igår med Evasleva och Isa. Tyvärr sålde vi inte särskilt mycket. Det var få besökare på marknaden och de flesta som kom var inte vår målgrupp. Det blir inget återbesök på denna marknad nästa år. Eftersom jag nu har en massa saker som inte blivit sålda kommer jag i veckan försöka starta en liten bloggshop. Fram tills den kommit upp är det bara att maila mig på frk.pimpinettsnabelagmail.com om ni är intresserade av att köpa något ni sett på bloggen (eller om ni vill kontakta mig för någon annan anledning förstås!).

Både Evasleva och jag tyckte i alla fall att vi hade ett fint och juligt marknadsbord. Dessutom spelade vi härlig julmusik i vårt lilla bås!

4 kommentarer:

annas alster sa...

Jag tycker det ser jättefint ut ert stånd! Svårt det där med julmarknader, och man kan ju inte hjälpa att man blir besviken om man inte säljer så mycket man hade hoppats.... har precis som du startat en liten bloggshop :)

Sisters in Yarn sa...

nej vad tråkigt. ville folk bara ha marsinpangrisar eller? Ska länka till din shop så fort den är uppe.

Slow-Eva sa...

Men inte ger vi upp så lätt!

Fröken Pimpinett sa...

Jag såg din shop Anna - jättefin! Det enda stånd som gick riktigt bra på marknaden var just ståndet med julmat.. Men vi ger inte upp - planerar att stå på julmarknade igen nästa år - och kanske någon annan marknad innan dess!