måndag 4 juli 2011

En hälsning från soffan och ett lästips

Idag har är jag så ofantligt trött. Det har varit en intensiv dag på jobbet, ute är det grått och jag sov dåligt inatt. Så nu har jag intagit ryggläge på soffan. När det är sommar läser jag alltid än mer än vanligt. Särskilt tidningar. Kanske är det många som gör det på sommaren? Jag vill därfär tipsa om en artikel om kostnären Klara Lidén i tidningen Fokus.

Klara och jag var bästa kompisar under många år, men tappade kontakten någon gång efter högstadiet. Det är kul när det går bra för människor man känner eller har känt. Jag måste försöka ta mig till Moderna och se hennes utställning!

1 kommentar:

Pysselpralinen sa...

Bra tips! Jag läser också gärna tidningar på sommaren, det hör liksom till semestern.
De virkade grytlapparna är superfina! Vilka prinsesstårtor!:-)