onsdag 8 januari 2014

2014

Gott nytt år! Vi firade in det nya året med svärföräldrarna. Det blev en lugn, men sen kväll. Lilla T somnade vid nio, och efter det spelade vi kort till sena natten men ett litet avbrott för nyårsskål såklart.





Det nya året har även det börjat lugnt. Jag försöker vänja mig vid att vara föräldraledig, och så vankar jag otåligt omkring och väntar på det kommande. Imorgon går jag in i vecka 39 och bebisen har fixerat sig sen en tid tillbaka. Det mesta har vi förberett här hemma (spjälsäng, blöjor, nytvättade minikläder etc), men det återstår att packa BB-väska och få skötbordet vi fyndat på Blocket på plats. Jag känner mig redo!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Men gud, jag hade inte fattat att det var dags så snart! Gick du över tiden med T?

Sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.