tisdag 22 januari 2013

Fantastisk helg

Förra veckan låg vi däckade i influensa, först stora T och sen jag. Men när helgen kom mådde vi båda bra och kunde faktiskt göra det vi planerat - härligt! I lördags hade jag pysseldag här hemma med mitt vanliga gäng. Förutom att prata och fika stickade jag vidare på en babykofta och mössa som jag jobbat med ett tag.

På kvällen skulle stora T ha skäggfest, så jag och lilla T åkte till mina föräldrar som bor en knapp timmes bilfärd från där vi bor. Efter en mysig lördagskväll bestämde vi oss för ett besök till Naturhistoriska riksmuseet på söndagen. Det var en fullträff för en nyfiken 3,5-åring - särskilt utställningen om naturen i Sverige. När vi åkte från museet tog det inte många minuter innan lilla T somnade - det var en nöjd men utmattad tjej.


1 kommentar:

Slow-Eva sa...

Det låter som en riktig toppenhelg det! Jag skulle också vilja till naturhistorika. Jag har inte varit där på säkert 10 år! Men då tyckte jag det var jättekul :)