tisdag 18 september 2012

Hopp om mer pysseltid


Jag hyser hopp om att hösten ska ge mig mer pysseltid. Drömmer stort om allt jag ska hinna med, när vi väl flyttat. Så idag när det damp ner ett mail om Panduros rea, var jag tvungen att lägga en beställning på lite pysselmaterial.

Om två veckor får vi tillgång till vårt nya hus, och ungefär då ska vi fotografera vårt nuvarande hus inför försäljning. Tills dess är det ytterligare renovering, städning och rensning som ska göras. Så ytterligare några veckor får bloggen stå ut med att bli ignorerad, men jag kommer tillbaka. Jag lovar!

6 kommentarer:

Slow-Eva sa...

Åh, wow vad snart ni får tillgång till det! Det är ju jättehärligt :) Bra också så ni kan flytta över en del smågrejs som inte behöver vara med på fotograferingen...

Fiffiga Systrar sa...

Grattis till ert nya hus! vi ska oxå flytta snart och de är sååååååååå jobbigt just själva flytten. Lycka till och så synd vi igen efter flytt då tiden räcker till! Kram emelie

Vicky sa...

åh va kul! alltså jag är uppvuxen på hägerstensvägen med min pappa. har en lägenhet i bagarmossen som jag hyr ut och en i västerås där jag nu bor, men när jag är i stockholm är det i hägersten jag bor. :) skönt att veta att reklamskola inte är enda vägen .. !

CreandoPhoto sa...

Klart att du måste prioritera med så mycket omkring dig. Tänk så härligt när du sitter där, i nya huset med allt ditt pysselmaterial. Då var det värt det! :)

Kramar sålänge!

Mia sa...

Spännande med nytt hus, mycket jobb men ändå så kul. Pysselmaterial är alltid bra att samla på sig för helt plötsligt finner man lite tid. Lycka till med allt husfix

Malin på pastill.nu sa...

Lycka till med allt så ses vi när du har tid!