onsdag 28 september 2011

Loppisfyndade leksaker

I söndags åkte jag till en barnloppis. Det är verkligen säsong för barnloppisar här i trakten! Jag letade vinterkläder till lilla T, men hittade inga. Däremot hittade jag 2 Pixiböcker (älskar!), en Muminfilm och några Fisher Price-leksaker. Roliga fynd, men inte det vi behövde allra mest. Jag hoppas på bättre lycka kommande helg då jag förhoppningsvis ska på två barnloppisar.

Vi har inte tittat på Muminfilmen ännu, men jag hoppas att lilla T ska gilla den. Vi har lite iPad-avvänjning (både film & spel) efter semestern...

2 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Så kul att kunna återanvända leksaker. :) Hoppas lilla T gillar filmen, när avvänjningen är slut. :) /Nellie

Slow-Eva sa...

Hon är inte så farligt sjuk. Men hon hostar på nätterna och blir trött. Det är värre med daniel. Fast han börjar också bli bättre :)