söndag 4 september 2011

Ljuvliga helg

Oj, vilken härlig helg vi har haft! I lördag eftermiddag lämnade vi lilla T hos faster, farbror och kusinerna. Sen åkte stora T och jag till Eskilstuna. Där hade jag bokat hotell och köpt biljetter till Weeping Willows, som spelade på den mysiga utomhusscenen Rademachersmedjorna. Vi åt god middag på en liten restaurang som hette Biscotti och avslutade hela kvällen med lite flipperspel på hotellet. Weeping Willows var så grymt bra - jag var alldeles upprymd när vi gick från konserten.

I morse åt vi god hotellfrukost och shoppade ett par timmar innan vi åkte hem igen. Hur skönt det än är att få lite vuxentid tillsammans med stora T är det alltid underbart att återse lillskruttan igen. Borta bra, men hemma bäst.



Utsikt från hotellrummet


Hotellrummet



Italiensk öl på Biscotti




Pasta carbonara




Stora T och jag




Weeping Willows




Weeping Willows

3 kommentarer:

Evasleva sa...

Vad härligt! Det var ni verkligen värda!!

Sofia sa...

Åh vad härligt det ser ut! Jag vill också! :P Hur går det med husplanerna? Bor ni i hus nu också men ska flytta till annat?

annas alster sa...

Va fina ni är!