onsdag 9 mars 2011

Loppisfynd!

Idag fick jag några timmar egentid på eftermiddagen. Jag passade på att njuta av det vackra vädret och tog en skön promenad till en av loppisarna här i stan. Det blev flera fina fynd.

Ett underbart Bamse-örngott med Lille-Skutt på baksidan. Vet inte vad jag ska sy av det ännu, men någonting fint till lilla T blir det. På örngottet ligger även ett par stickor och en virknål i storlek 2,5 mm. Precis vad jag saknade!

Regnjacka och ett par röda skalbyxor till lilla T.

Två fina barnböcker. Jag kan köra alla bilar är från 60-talet och har helt underbara illustrationer.

Jag vill också bjuda på fin bild av vår gosiga tjocka katt Dansa som idag låg på mitt skrivbord i pysselrummet och njöt av solens värmande stålar. Hon är ju bara för söt där hon ligger och visar sin nakna mage!

Inga kommentarer: