tisdag 7 september 2010

New York Here I Come!

Idag bokades biljetter till New York. Jag och min mamma ska åka på en veckas semester tillsammans. Hemma lämnar jag lilla och stora T. Jag kommer säkert sakna dem förskräckligt mycket, men just nu känner jag bara ett lyckorus. Tänk att få åka bort och bara rå om sig själv i en vecka - vilken lyx! Dessutom vet jag ju att stora och lilla T kommer ha det alldeles förträffligt roligt tillsammans. Det blir ju som semester för dem också, en semester från vardagen med mig. Tanken är att mamma och jag ska tillbringa några dagar i New York för att sedan åka till min bror J som bor med sin familj i New Haven (1 timme och 40 minuter med tåg från NY). Där ska vi fira Thanksgiving, spatsera omkring på Yale och busa med lilla S. Lovely!

Alla undrar hur jag ska klara av att lämna lilla T i en hel vecka. Jag undrar om stora T hade fått samma fråga tusen gånger om det var han som åkte i väg?

1 kommentar:

Slow-Eva sa...

Det hade han säkert inte fått! :(
Vad kul och skönt för dig!