söndag 26 september 2010

Återblick

Jag har en massa loppisfynd och flera pyssel att visa, men eftersom stora T glömde kameran hos sin syster får det bli en annan dag. Jag bestämde mig därför att gräva lite i mitt bildarkiv för att visa saker jag skapat innan min blogg startades.

Innan lilla T kom till världen började jag sticka på en snibbmössa till henne. Det dröjde länge innan jag gjorde klart den, men lagom till den smällkalla vintern blev den färdig. Mössan är stickad i mitt favoritgarn Marks & Kattens Eco Babyull. Garnet är underbart mjukt!




Jag hittade även en bild på en liten pysselväska som jag sydde för snart 5 år sedan till min kompis L. Hon fick den i present när vi firade hennes 25-årsdag. Jag hade då fyllt väskan med roligt pysselmaterial också. Undrar om hon har väska kvar?

Inga kommentarer: