söndag 14 augusti 2011

Vinterförberedelser

Igår hade jag pysseldag med det vanliga gänget, men när klockan slog fem anslöt våra karlar och några vänner så hade vi kräftskiva. Trevligt och underbart gott!

Under pysseldagen hann jag med att småfixa med flera projekt. Bland annat stickade jag äntligen klart raggsockorna till lilla T. De har legat orörda i flera månader, men nu är de helt färdiga och sitter perfekt på lilltjejen. Nu är vi redo för vintern (men den får gärna vänta ytterligare ett par månader innan den kommer!)



2 kommentarer:

Louise sa...

Vilka fina raggsockor!! Perfekta till vintern som kommer om ett braaaa tag!! Och så roligt det måste vara att pyssla i ett gäng!! /Louise

Denice sa...

Söta sockar! Tycker också det låter mysigt att pyssla ihop ett gäng, har inte så många vänner som är så pysselnördiga som jag, men jag uppfostrar mina barn att älska pyssel istället ;-)