torsdag 5 maj 2011

Ny inredning

Idag åkte vi till Mio. Vi var på jakt efter en smal hög byrå och kom hem med en byrå och en finfin lampa (se bilder nedan, men lampan fick bli i färgen chrome). Byrån får vi först om en vecka, men lampan lyser fint i köket. Imorgon ska vi handla köksbord, stolar och mikrovågsugn. Det är så lyxigt att få ha en skön ledig vecka tillsammans innan allvaret drar igång.




Bilder lånade från mio.se

Idag ringde det om ett annat jobb jag sökt. Jag tackade vänligt nej till att komma på intervju, eftersom jag börjar nytt jobb på måndag, men det känns kul att vara eftertraktad :)
Ikväll är stora T borta och jag har nattat lilla T. Jag har bara nattat henne ett par gånger sedan hon föddes, men det gick bra. Nu ska jag virka och njuta av tystnaden!

Inga kommentarer: