tisdag 9 september 2014

Drömprojekt

Jag är sängliggande för andra dagen i rad. Min man får ta hand om barnen (förutom att jag ammar). Det är fruktansvärt tråkigt. Därför har jag letat rätt på några drömprojekt att fantisera om:

1. Sötaste djurmössorna står Maja Karlsson för. Gratis mönster hittar du här.

2. Till mig själv skulle jag vilja sticka ett par enkla tumvantar med flätor. Som de här till exempel.

3. Om jag förstod engelska mönster och var en mer van stickerska skulle jag genast sätta igång med dessa bloomers. Ljuvliga!

Nu ska jag fortsätta vila en stund, så återkommer jag med lite slutförda projekt när jag friskat på mig.

3 kommentarer:

Trådanten sa...

Nog kan vi översätta ett mönster om vi hjälps åt! Krya på dig!

HönaPöna sa...

tråkigt att vara sjuk... krya på dej!

Slow-Eva sa...

Krya på dig! en får försöka njuta av obruten tid att leta mönster ;)