måndag 19 november 2012

Back in business

Igår kom jag hem från en underbar semester i New York, och idag var jag tillbaka på jobbet. Det har minst sagt varit segt. För första gången känner jag verkligen av jet lag - jag är helt galet trött!

Innan jag lyckas uppbåda tillräckligt med energi för att gå igenom bilderna från resan, så visar jag upp årets tygfynd från Purl Soho. Viss är tygerna fina? Det ska bli en klänning till lilla T bland annat. Purl Soho är fantastiskt och helst av allt skulle jag vilja ta med mig hela butiken hem.

3 kommentarer:

hönapöna sa...

verkligen fina tyger...!
Hoppas du får en bättre dag på jobbet i morgon!
kram...

Trådanten sa...

Välkommen hem! Tror att det gröna tyget är min favvo. Det påminner om min mormor av någon anledning..

Slow-Eva sa...

Ska bli kul att se bilder!