måndag 29 oktober 2012

Tokig i tossor

Idag är jag föräldraledig med lilla T, eftersom dagis är stängt. Riktigt mysigt! Vi ska en tur till tandläkaren, men annars är det bara roligheter på schemat. Det blir nog ett besök på biblioteket, försöka hitta en pumpa att göra lykta av och massa lek.

I veckan har stickat ytterligare ett par tossor. De är så roliga att sticka, och jag har massa restgarner att sticka upp. Även denna gång använde jag restgarner från mormorsrutefilten och knappar från mitt förråd.


4 kommentarer:

Slow-Eva sa...

Superfina!
Vilken mysig dag ni verkar få. Vår är sådär.. Tvätt och svårt att underhålla lilla L när jag ammar (hela tiden )

sveas punkt. sa...

Vilka fina tossor! :)

Trådanten sa...

Ser ut som riktiga jultofflor! Hoppas ni fick en fin dag du och T!

Rebecca sa...

Väldigt söta, och knapparna är urfina^^