måndag 29 november 2010

Utmaning

Jag har blivit utmanad av sisters in yarn att svara på 5 frågor:

4 tv-program: True Blood, Greek, the Good Wife och Gilmore girls. Tittar inte så mycket på TV, men är ett stort fan av DVD-boxar med tv-serier.

4 saker jag gjort idag: varit på Öppna förskolan med lilla T, slagit in min makes paketkalender, virkat och skicka inbjudningar till en Proud-hemförsäljningsfest som jag ska vara värdinna för.

4 saker jag längtar efter: Berlin (reser dit om två veckor), julmarknad, julmys och min födelsedag.

4 saker på önskelistan: en overlock-maskin, nytt golv till köket, varma fina vinterstövlar och en frisk stressfri jul.

4 saker jag hatar: falska människor, kräksjuka, egoism och snöslask.

Fyra som jag utmanar är Evasleva, Oskrivna blad, Fröken Pyssel och Pysselpralinen.

1 kommentar:

Sisters in Yarn sa...

Åhh, du bara reser och reser... (inte ett dugg avis, nää då)/Gunilla